21 Eylül 2015 Pazartesi

Yaşlanıyorum

Yıllar geçiyor ömrümüzden.. Duygusal bi akşam geçiriyorum aslında.. Bir hafta sonra bu gece doğum günüm ve bundan 21 yıl öncesine dönüp bir bakıyorum bu gece , yaşlanıyorum.. 21 daha ne diyebilirsiniz ama yaşadıkları yorar, yıpratır insanı yaşın bir önemi yoktur.. Hafif bir yağmur çiselese ağlayacak, hafif bir rüzgar esse beni sıkıca saracak bir kol arayacak, ağaç bir yaprağını dökse,'' Sonbahar gelme!!!''  diye bağıracak haldeyim.. Ne çok şey değişti hayatta uçurtma uçurmayan nesiller yetişiyor usulca, koca bir çığlık büyüklüğünde sorunlarla dolu bir nesil... Hayatı başka kucaklayan, duygularını dijitale gömen, hislerini saklayan, enerjisini atamayan koca bir nesil.. Eski nesil anlar ne demek istediğimi.. Yaşamayı yanlış anlayanlar var , sindirmeden , ayrıntısız , hissiz, basite indirgeyip yaşamak için yaşayanlar.. Yapmayın, yazık etmeyin kendinize , bir uçurtma ipi kadar ince hayat sıkıca tutarsanız size aittir, bırakırsanız gökyüzüne...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder