6 Eylül 2015 Pazar

DOSTA İHANET

Ben pek öyle cicili bicili fotoğraflar çekemiyorum ama amacım da o değil zaten 🐣 dikkat çekmek istedBiğim bir konu var okur musunuz bilmem... Sorsanız herkes kitap okuyor artık pardon sorsanız değil de biz ona fotoğraflara baksanız desek daha iyi olacak. Herkes bu kadar okur görünürken de pek bir şey değişmedi. Çünkü çoğu okur değil , alıcı... Almakla okumak , bir fotoğraf çekip instagramda paylaşmak , okumadan kitabı raflara geri bırakmak modası aldı başını gitti.. Belki farketmişsinizdir bilmem sayfamda altında okunan kitapla ilgili bir cümle dahi olmayan fotoğrafları yayınlamıyorum.. Bir kitabı bitirince kapağını kapatıp , (ama bitmesin , bu kitapta kendimi buldum, ne kitaptı , ben olsam... ) gibi cümleler kurmanın tadına varanların dostudur kitap. O zevki bir tadın , bir yorumlayın kafanızda kitabı , hatta gerekirse bi defter alın kendi yorumlarınızı anahtar kelimelerle yazın , gelecekte bir kitabı hatırlamak kolay olacaktır sizin için .. Ben öyle yapıyorum... Kitap dostur, uykusuz gecelerin yastığı, sevgilisiz gecelerin kolları, ayrılık dolu gecelerin selpağıdır. Onu okumadan , dış görünüşü ile üstünden pirim yapıp sonra onu kenara atmak ise dosta yapılan en büyük ihanettir. Kim dostuna ihanet etmek ister ki? Okuyun, kaybolun , kendinizi bulun ve o kapağı kapatınca yaşanan huzuru yaşayın küçük bir tavsiye ... Mutlu pazarlar👼🏼

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder