5 Eylül 2015 Cumartesi

Şimdilik Bana Kalsın

Şimdi pustum köşeme,düşünüyorum ,yazıyorum,okuyorum beğenmiyorum , siliyorum ,yeniden yazıyorum falan filan...
  Ne zaman yazmak ister insan ? 
-Ben konuşamayacak kadar ağır gelen yüklerimi taşıyamayacak kadar düşünmeye başladığımda,kafamda kurdukça üşütmeye başladığımda,mantığıma sığmayan sözleri hayata uyarlayamayınca ,annemin nefesini tenimde sesini kulağımda hissetmek istediğimde,çocukluğumun yaralı dizlerinde gücümü bulamayıp dimdik yürüyemediğim zamanlarda yazıyorum. Dinleniyorum,dinliyorum kendimi.
Ne zaman mı okuyorum ?
Her daim. okumak ne bırakılacak bir tutku ne de cehaletinde kaybolacağın bir akım. Okumak kendinle baş başa kalmak değil dostunla baş başa kalmak. Onun kollarına atmak kendini bir sevgilinin kollarına atar gibi.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder