4 Kasım 2015 Çarşamba

Kitaptan Kentler

Sessiz kentler kuruyorum kendime kitaplarımdan , onlara anlatıyorum derdimi  iç sesimle sayfalarına dokunuşumla hüzünlerini paylaşıyorum, bir kaç damla yaş akıtıp cümlelerine  anılarımı bırakıyorum derinlerine , sevinçlerimi biriktirip güneşe veriyorum sırtımı bir de kahvem var  elimde buğusuyla üşüyen ellerimi ısıttığım, okuyorum okuyorum yeni hayatlara farklı insanlara tanıklık ediyorum. Okuduklarıma bakıyorum bazen okuduğum bir kitabı hatırlayamıyorum, hafızamı zorluyorum , altını çizdiğim kelimelere bakıyorum hatırladığım bi kaç şey le yeni hikayeler yaratıyorum kimi zaman... Manzara huzurlu , hava sahaf kokusu, kedim ayak bileklerimi ısıtıyor, battaniyem ruhumu, puslu hava anılarımı üşütüyor , bense sayfalara sarılmış parmaklarımla kelimeleri izlerken  baktığım yerde bir denizde boğuluyorum... 

2 yorum: